Strona główna » Studia »
Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
- W sytuacjach konfliktowych, zaistniałych w zakresie praw i obowiązków studenta między stronami, z których co najmniej jedną stroną jest student stosuje się procedurę określoną w zarządzeniu dziekana w sprawie procedury postępowania w sytuacjach konfliktowych z udziałem studentów, członków kadry prowadzącej kształcenie i pracowników prowadzących obsługę administracyjną procesu kształcenia na Wydziale Administracji i Nauk Społecznych (Zarządzenie nr 10/2021 Dziekana WAiNS PW z dnia 16 listopada 2021).
- W sytuacjach konfliktowych studenci mogą również skorzystać z pomocy Rzecznika zaufania dla studentów, powołanego do pomocy w rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy studentami lub pracownikami a organami Uczelni, a także pomiędzy członkami społeczności akademickiej (rzecznik.studenci@pw.edu.pl)
-
Studencki Rzecznik Zaufania rozpatruje sprawy sporne, w tym prowadzi mediacje, w sprawach, w których stronami konfliktu są Studenci.
(więcej informacji: https://bisou.pw.edu.pl/Uczelniany-Rzecznik-Zaufania/Studencki-Rzecznik-Zaufania) - Ochrona praw studentów Wydziału, zgodnie z zapisami Regulaminu Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej należy do kompetencji Samorządu Studentów.
Regulacje wewnątrzuczelniane:
-
Zarządzenie Rektora nr 176/2020 z dnia 22/12/2020
w sprawie przeciwdziałania mobbingowi i dyskryminacji w Politechnice Warszawskiej -
Regulamin studiów - Uchwała nr 363/XLIX/2019 z dnia 26/06/2019
w sprawie uchwalenia Regulaminu studiów w Politechnice Warszawskiej - Regulamin Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej przyjęty przez Parlament Studentów Politechniki Warszawskiej uchwałą z dnia 17 lipca 2020 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Samorządu Studentów Politechniki Warszawskiej